Het plan was mooi: een inloopspreekuur per 1 april. Maar door de Corona-crisis ging dat niet door. In plaats daarvan maakten we van de nood een hele mooie deugd en konden we vanaf 19 maart een video-inloopspreekuur aanbieden. Het werkt vrij simpel en is op iedere computer (met camera), smartphone of tablet te gebruiken (alleen Internet Explorer werkt niet, maar die browser raden we sowieso af). U hoeft niets te installeren, alleen eenmalig aanmelden is nodig. U ontvangt op uw verzoek een linkje via de mail, vergezeld van de nodige informatie. Omdat we nu in een noodsituatie zitten, gaan we op meerdere tijden het spreekuur hiervoor openzetten. We hebben hiervoor razendsnel wat moeten organiseren, dus de beginfase zal zowel voor u als voor ons mogelijk nog even wennen zijn, maar de eerste ervaringen zijn al heel erg positief. Meer info hieronder. Nog geen linkje gehad om u aan te melden? Neem contact op (via de assistente, het contactformulier of door te bellen)

https://artsonline.zendesk.com/hc/nl

Update 13 mei: We hebben nu een aantal weken ervaring en er zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd. Het loopt heel goed. De helpfunctie is flink verbeterd. De videokwaliteit een stuk hoger.  Internet Explorer werkt niet goed (maar er zijn heel veel redenen om deze browser niet te gebruiken, gebruik liever bijvoorbeeld Edge, Firefox, Chrome, Safari). Op een Apple computer raden we Safari aan als browser. Voorlopig houden we dagelijks een aantal online spreekuren. 

Verder krijgt u een sms-je op het moment dat de laatste patient voor u de wachtkamer verlaat. U krijgt ook een sms-je als u echt aan de beurt bent. Op het moment dat de arts u oproept hebt u 1 minuut de tijd om te reageren. Als u niet binnen die minuut reageert kunt u wel weer opnieuw de wachtkamer in, maar komt u achteraan.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *